tirsdag 7. oktober 2008

Kundeveiledning

  • Uparfymerte produkter har ingen spesiell duft. Det er derfor de heter uparfymert. Det er derfor ingen særlig vits i å skru av lokket for å lukte.
  • Hvis øret ditt er døvt er det ingen vits i å vende det mot meg når jeg snakker til deg. Se på munnen min og kroppsspråket mitt. Jeg prøver å kommunisere!
  • Vareprøver er laget for at kunden skal få prøve produktet. Hvis du likte produktet, kan du få kjøpt større bokser. Fint, ikke sant?
  • Selv om jeg har hvit frakk kan jeg ikke bytte bandasje på deg. Jeg setter heller ikke på gnagsårplaster selv om hælen din er veldig vond.

6 kommentarer:

  1. Hahaha...ingen ekstraservice asså!

    SvarSlett
  2. Jeg syns da vi er riktig så serviceinnstilte. Men det er en grense for alt ;)

    SvarSlett
  3. Einar Helde på nett?

    SvarSlett
  4. Hyggelig å se deg her, anonym!
    Du vet jeg venter bare på at du begynner å blogge selv ;)

    SvarSlett
  5. Nå skal jeg være skikkelig kjip:
    1. Noen uparfymerte ting lukter av et eller annet de også. Ikke parfyme selvsagt - men noe
    2. Kanskje vedkommende har noe hørsel igjen på det "døve" øret?
    Kanskje ser han dårlig? Mange eldre er ikke "flinke" til å se på munnen...
    3. Større bokser sier du?? Jammen kanskje de er litt for store, og ikke minst litt for dyre...
    4. Aldri?? Ikke hvis venninnen din kom heller?
    (Don`t hate me...)
    Jeg pleier ikke å være en sånn "kjip" kunde altså - jeg er bare litt "oppesen" i dag :-)

    SvarSlett
  6. Ingvild: Vær så god, bare vær kjip ;)

    1) Du skal veldig langt innunder armene til folk for å kjenne duften av en uparfymert deodorant.

    2) Mulig det. Ikke som jeg fikk med meg riktignok.

    3) Ja, en vare koster penger. Så hardt og brutalt er livet.

    4) Nei. Men akutt førstehjelp blir noe annet.

    SvarSlett