onsdag 25. februar 2009

Jeg er i hundre!

Dette er blogginnlegg nr 100. Jeg syns jeg måtte markere det litt, jeg har tross alt somlet bort atskillige timer her. Siden jeg spiser så lite godis for tiden (nyttårsforsettet slo inn litt sent - men det slo da inn i det minste) vil jeg feire med en skikkelig kake; Diplom Rokokkodame med marsipan og krokanis. Værsågod, forsyn dere.

Stilig dame, hva?

Selv er jeg ikke som denne damen. Bare søt fra innerst til ytterst. Men jeg kan være litt søt av og til. Og så kan jeg være syrlig, til og med direkte sur. Bitter prøver jeg ikke å være. For det har jeg ingen grunn til. Ramsalt vil jeg gjerne være innimellom, men det er ikke så enkelt.

Mest av alt vil jeg være en dere ønsker mer av.

Takk for at dere leser!

Bildet har jeg lånt fra Diplom Is.

7 kommentarer:

  1. Takk for at du skriver.
    Jeg koser meg her inne. :)

    Og gratulerer med de første 100.

    SvarSlett
  2. Grattis, grattis!
    Eg hadde visst femårsjubileum nettopp no...

    SvarSlett
  3. Hurra for de 100 :-) Du og innleggene dine gjør oss andre godt i en travel hverdag, og derfor gleder jeg meg til 100 nye! Pssst...ble det noe igjen av den kaka eller...?

    SvarSlett
  4. Gratulerer med hundre!

    Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med å lese her, så fortsett å skrive mange hundre til. :)

    SvarSlett
  5. Solskygge: Det var hyggelig å høre. Takk takk.

    Midifila: 5-årsjubileum!! Du store - det står det respekt av. Vi snakker om en blogg-veteran ;)

    Vivi: Det blir hundre nye. Det føles i alle fall slik.
    Og det er masse kake igjen ;)

    Mirakel: Tusen takk!

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Jeg liker bloggen din som den er, og heldigvis er du ikke som den gjennomsøte damen :)

    SvarSlett
  7. Slikejenter: Tusen takk :) Jeg er også glad for at jeg ikke er gjennomsøt.

    SvarSlett