tirsdag 30. september 2008

Kua mi

Det har vært høytidelig kåring i bloggeland. Den gyldne Q. Såpass har jeg fått med meg. Jeg skal kikke mer på alle linkene over de nominerte. Sikkert mye interessant å lese/se som jeg ennå ikke har fått med meg, relativt fersk i faget som jeg er.


Det jeg har fått med meg, er kuparaden til Graylady. Etter at jeg hadde laget en riktig så kunstferdig ku, syns jeg selv, så jeg at det var meningen man skulle bruke en bestemt ku-mal. Så da passer nok ikke kua mi så godt i den paraden likevel. Men jeg syns det er litt synd hvis min ku skal dø på bås, nær sagt, så jeg legger den ut her, jeg.


Fin ku vel?

Alle ser vel at hun spiser gress. Blåøyet skyldes skjelven kunstnerhånd.

2 kommentarer:

  1. Selvfølgelig må denne med i paraden selv om den ikke er helt etter malen. Gode kunstneriske innslag må jo aksepteres ;-)
    Takk for bidraget!

    SvarSlett